22 Haziran 2017 Perşembe

yine sarpa sardım ...

herkese  sevgiler saygilar pek sevdiğim blog okuucuları :)
bi önce ki yazımda yakıp yıkıp her kesin zihnine korkular saldığım doğumsal olayımı toparlamaya geldim :) çünkü üzerimden tam 1 yıl geçti up uzun 365 gün ! dolu dolu bir seneydi ..



nihayet kendime geldim .. kendimi gördüm kendimi tanıdım ve ikizlerimle birlikte bir yaşıma daha girdim, ne kadar pimpirikli olduğumu gördüm mesela ,tipik bir başak burcuydum her zaman ama asla öyle anlatılanlar kadar titizlik hastası değildim , düzensizlik dağınıklık beni hep rahatsız ederdi evet ama toplamasam da olurdu sadece içim içimi yerdi ama şimdi toplamadan süpürmeden temizlemeden duramıyorum , yorgunluktan tükensem de kendi kendime saçmala yahu dursun öyle şimdi çocuklarda uyumuşken seninde dinlenmen lazım diye iç savaş versem de yapamıyorum hiç hoş değil ve çok saçma , sürekli yaşlandığımı hissetmeme sebep olan dürtü bu ve ben buna engel olamıyorum -.-

e tabi bir de ek gıda sürecine girdiğmzde sanki bir anane eviymişçesine sabahtan yemeklerin pişmesi her daim yoğurt mayalamamız asla eksiz olmayan bir kap çorba , önüne gelen her çocuğu bi besleme doyurma çabası akıllara gelen ilk soru insanlar aç mı tok mu , gibi olaylar da yaşlılık psikolojimize katmerli fıstık sarma ,

işte size anneliğin getirileri , yine toparlayamadım ve yine aslında ne kadar güzel ne kadar yüce bir sıfat olduğunu izah edemedim , zaten annelik böyle tarifi imkansız bişeymiş tamam herkes haklıymış , çünkülerle değil rağmenlerle seven tek yürekmiş anne yüreği...

blogumu da her açtığımda bu sefer merak edilen konulara açıklık getireceğim bu defa daha faydalı ve bilgilendirici bi post yayınlayacağım diyorum diyorum yine sarıyorum psikolojik bunalım içerikli yayınlara :S  mesela 8 yıldır tertemiz bi şekilde kullandığım kimseye de dokundurmadığım laptop umu dün babamız oğlanların eline vermiş ben şok , şu an i harfimin tuşu yok ve y harfine zor basılıyor dertler bende yine derya oldu çıkıyorum ben başka bir post yazıcam oldu kib bye.
   esenlikler de diliyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bebeklerim için ''iyi ki''lerim.. #vol2

ek gıda araç gereçlerimiz ; herkese yeniden tekrardan bir kez daha merhaba :)  bu gün bebeklerim için meşhuuurr ek gıdaya geç...